11 września 2017

Recenzja: "Woda, która niesie ciszę" Brittainy C. Cherry



Tytuł: Woda, która niesie ciszę
Autor: Brittainy C. Cherry
Tłumaczenie: Katarzyna Agnieszka Dyrek
Tytuł oryginalny: The Silent Waters
Seria: Żywioły (tom 3)
Data wydania: 21 czerwca 2017
Wydawnictwo: FILIA
Ilość stron: 400
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans


„Woda, która niesie ciszę” – książka, która wywarła na mnie ogromne wrażenie, tak jak pozostałe książki Brittainy C. Cherry.


Nikt nie pisze tak jak Brittainy C. Cherry. Za każdym razem, gdy zaczynam czytać jej tytuły, wiem, że będą one fantastyczne. „Woda, która niesie ciszę” jest moją 4 książką, którą miałam przyjemność czytać i muszę przyznać, że aktualnie jest moją ulubioną pozycją.
Chwile. Wszystko sprowadza się do chwil, z których składa się nasze życie. Jedna chwila, może sprawić, że zmieni się ono diametralnie. „Woda, która niesie ciszę” jest historią miłosną Maggie May Riley i Brooksa Tylera Griffin’a, którzy poznają się jak sześciolatki. Maggie jest przyrodnią siostrą najlepszego przyjaciela Brooksa. Ale kiedy zostaje miło powitana w swoim nowym domu, to gest życzliwości Griffina połączył ich. Są ze sobą związani, nawet po okropnym wypadku jaki przytrafił się Maggie, który dosłownie odebrał jej mowę. Od tamtej pory Maggie zostaje uwięziona w swoim domu, który jest jej azylem. Dlatego Maggie popycha Brooksa do spełnienia swoich marzeń o założeniu zespołu. Ona pozostała z tyłu przez uraz, który będzie towarzyszył jej przez kolejne 10 lat.

"Miłość nie polega na byciu z kimś jedynie w słonecznych dniach. Oznacza trwanie przy tym kimś nawet w burzowe noce."

Brooks. Co mogę o nim napisać. Jest niesamowity, piękny, cierpliwy i zrozumiały. Dla Maggie jest jej kotwicą, jej promieniem światła w ciemności. Kochałam w nim dosłownie wszystko.

Ich życie się zmieniło, ale jedna rzecz wciąż jest taka sama – ich miłość. Ale czy to wystarczy by przetrwać burzę czy skończą dryfować w głąb ogłuszającej ciszy? Uczucie między nimi było zdecydowanie moją ulubioną częścią książki, było tak czyste, tak realne, tak potężne. To niesamowita opowieść o pokonywaniu własnych lęków i stawianiu naprzeciw całemu światu

Jedną z cech, które cenię w twórczości Brittainy C. Cherry jest to, że wszystkie jej postacie są na różny sposób cudowne, nie tylko te główne. Wszystkie mają swój cel. Ojciec Maggie, Cheryl, Pani Boone, Calvin, Katie. Oni są bohaterami swoich własnych historii.

W tej książce nie brakuje chwil, w których moje serce zabiło. Książka napakowana emocjami od prologu do epilogu.

"Wcześniej nie wiedziałem, że w milczeniu można tak wyraźnie usłyszeć czyjś głos."







Udostępnij

2 komentarze :

  1. Bardzo wysoka ocena dla tej książki :D Zwykle nie czytam takich, ale może kiedyś się skuszę :)
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wspominałam wiele razy, Brittainy C.Cherry jest moją ulubioną autorką, jej książki są fantastyczne, każdą z nich oceniam bardzo wysoko bo zdecydowanie na to zasługują. Polecam ją gorąco :)

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.