30 października 2017

Relacja z Międzynarodowych Targów w Krakowie


W dniach 27-29.10.2017 odbyły się Międzynarodowe Targi w Krakowie. Ja miałam okazję, uczestniczyć w nich dopiero w sobotę.


Były to moje pierwsze Targi Ksiązki w życiu, ale na pewno nie ostatnie. Czułam się jak ryba w wodzie. Jedynym minusem był ten ogromny tłum - oczywiście to było zupełnie zrozumiałe. Mając na uwadze, to, jakich gości można było tam spotkać. Dla przypomnienia:


27.10.2017

Gabriela Gargaś
Nicholas Sparks
Joanna Szarańska
Magdalena Witkiewicz

28.10.2017

Katarzyna Bonda
Irene Cao
Wojciech Cejrowski
Elżbieta Cherezińska
Brittainy C. Cherry
Agata Czykierda-Grabowska
Jakub Ćwiek
K. N. Haner
Melissa Darwood
Anna Dymna
Adam Faber
Camilla Läckberg
Agnieszka Lingas-Łoniewska
Katarzyna Berenika Miszczuk
Remigiusz Mróz
Łukasz Orbitowski
Alek Rogoziński
Eric-Emmanuel Schmitt
Layla Wheldon
Magdalena Witkiewicz

29.10.2017

Szymon Hołownia
Zośka Papużanka
Katarzyna Puzyńska
Elżbieta Rodzeń
Jerzy Stuhr
Katarzyna Tusk

     

    1. Spotkania z autorami

    Na moim celowniku były osoby zaznaczone powyżej. Jedyny podpisa jaki udało mi się zdobyć należał do Brittainy C. Cherry. Od godziny 11:00 do 13:00 na stanowisku wydawnictwa FILIA można było spotkać Magdalenę Witkiewicz oraz Alka Rogozińskiego. Pech chciał, że na targi dotarłam około godziny 13:00. Kolejka do Pani Witkiewicz była ogromna, więc nie udało mi się ich spotkać. A na to spotkanie byłam przygotowana wraz z książką "Czereśnie zawsze muszą być dwie". No cóż, nie można mieć wszystkiego. Natomiast o godzinie 14:00 na tym samym stanowisku zjawiła się Brittainy C. Cherry. Dlatego jak tylko dotarłam na targi, postanowiłam ustawić w się kolejce właśnie do niej. W międzyczasie udało mi się zakupić przedpremierowo jej najnowszą książkę z serii Żywioły czyli "Siłą, które ich przyciąga". Jestem z tego faktu bardzo dumna.





    Do Brittainy C. Cherry kolejka była niesamowicie długa, na szczęście razem z moją przyjaciółką ustawiłyśmy się w miarę wcześnie i stałyśmy w niej niecałą godzinę! Autorka cyklu Żywioły oraz Kochając Pana Danielsa jest bardzo ciepłą, słodką i przemiłą osobą. Jej uśmiech po prostu zarażał. Miałam tą przyjemność zrobić z nią zdjęcie.











    Jadąc na Targi zabrałam ze sobą wszystkie książki BCC jakie posiadam, ale będąc już tam, zwróciłam uwagę na ogromną kolejkę i doszłam do wniosku, że nie będę jej wstrzymywać i dałam tylko dwie książki, jej najnowszą oraz, według mnie, najlepszą część z serii czyli "Woda, która niesie ciszę".





            2Zdobycze 


    Po spotkaniu z Brittainy, przyszedł mój długo wyczekiwany moment ZAKUPÓW! Wtedy poczułam adrenalinę. Co tu kupić! Życiowe dylematy itd. Zakupów nie było końca. W sumie wyszłam z sumą 8 nowych książek, a wraz z nimi pojawił się zasadniczy problem: gdzie ja je wszystkie pomieszczę?!

    Moja lista zakupów prezentuje się następująco:

     1. "Przebudzenie Oliwii" - Elizabeth O'Roark

    O tej książce słyszałam wiele dobrego, dlatego będąc przy stoisku wydawnictwa Kobiecego nie mogłam jej nie kupić. Chęć jej kupna wzbudził jeszcze fakt, jak bardzo polecały ją panie z tego stoiska.
    __________________________

    Will Langstrom jest trenerem żeńskiej grupy biegaczek. Mężczyzna musiał porzucić marzenia o zawodowej wspinaczce górskiej i zająć się podupadającą farmą po zmarłym ojcu. Zdecydowanie nie potrzebuje takich kłopotów jak romanse – tym bardziej z uczennicami.

    Olivia Finnegan to twarda i zbuntowana, młoda dziewczyna, dla której stypendium sportowe na Uniwersytecie w Colorado jest ogromną życiową szansą. Skrywa jednak tajemnicę, która jeżeli wyjdzie na jaw, może ją zniszczyć. Kilka razy mówiła o swoim problemie innym, ale oni nie chcieli jej słuchać, dlatego teraz nie mówi o tym nikomu. Czasami tak jest lepiej.

    Will na początku traktuje dziewczynę z rezerwą lecz po jakimś czasie zmienia swój stosunek do niej. Postanawia jej pomóc – chce przebudzić Olivię. Nie bierze pod uwagę jednego – pożądania, które nie daje mu spokoju. Wtedy sprawy się komplikują

    opis ze strony Wydawnictwo Kobiece




    2. "Conviction" - Corrine Michaels

    Czyli drugi tom seri Consolation Duet. Aktualnie na mojej półce znajdują się obie części i już nie mogę się doczekać aby ją przeczytać. Książka również była dostępna na targach w przedsprzedaży. Planowana premiera zapowiedziana jest na 5-12-2012 r.
    __________________________

    Jeżeli myślisz, że zakończenie Consolation zwalało z nóg, przeczytaj Cinviction i przekonaj się, że Corinne Michaels jest w stanie dostarczyć jeszcze większych emocji i zaskoczenia!
    Druga część duetu Consolation rozdziera serce, wzursza i zachwyca, czyniąc tę literacką przygodę niezapomnianą i zapierającą dech w piersi.
    Po raz kolejny autorka złamie ci serce. Ale czy poskłada je na nowo?

    opis z okładki książki




    3. "Oczy wilka" - Alicja Sinicka

    Kupując tę książkę, nie miałam zielonego pojęcia, że jest to powieść polskiej autorki. Kiedy zobaczyłam okładkę, wiedziałam, że nie zaważając na nic, muszę ją mieć. Już od dłuższego czasu się na nią czaiłam, ale zawsze wybierałam coś innego. Teraz na targach na stoisku Taniej Książki, miałam okazję ją dorwać. Na dobrze wyszło, bo niedawno postanowiłam, że zacznę czytać twórczość polskich autorów. 
    __________________________

    Lena Kajzer, świeżo upieczona absolwentka studiów licencjackich, zaczyna właśnie nowy rozdział w życiu. Zmiana miejsca, staż w dużej firmie, pokój wynajęty w mieszkaniu przyjaciółki w niewielkiej miejscowości Głębia – wszystko to ma pomóc jej oderwać się od przeszłości. Przypadek sprawia, że nowe życie Leny zaczyna się z hukiem (i to całkiem dosłownie), kiedy z rozpędu wjeżdża swoim autem w zaparkowany samochód najbardziej tajemniczego mieszkańca miasteczka. Człowieka o opinii kogoś bardzo niebezpiecznego, a przy tym posiadacza najbardziej niezwykłych oczu, jakie Lena kiedykolwiek widziała…

    "Oczy wilka" to wciągająca i zaskakująca opowieść o tym, jak trudno panować nad własnym życiem, zwłaszcza kiedy umysł obraca się przeciwko nam. I o tym, jak czyjeś spojrzenie może zmienić wszystko…

    opis ze strony Wydawnictwo Novae Res




    4.  "Siła, która ich przyciąga" - Brittainy C. Cherry

    Książka, na którą czekałam baaaardzo długo! I w końcu ją mam! Jest to moja największa perełka. "Siła, która ich przyciąga" była dostępna na targach przedpremierowo, a data wydania zapowiedziana jest na 8-11-2017. Jest to 4 i zarazem ostatni tom z serii Żywioły. Niestety. Ale liczę, na więcej książek od Brittainy C. Cherry. Mam niedosyt haha :D

    __________________________

    Z Grahamem Russellem nie byliśmy dla siebie stworzeni. Mną targały emocje, on pogrążony był w apatii. Ja śniłam na jawie, jego trawiły koszmary. Płakałam, podczas gdy jego oczy pozostawały suche.

    Pomimo jego skutego lodem serca i mojego porywczego temperamentu, czasami łączyły nas chwile. Chwile, gdy patrzyliśmy sobie w oczy, dostrzegając skrywane w nich tajemnice. Chwile, gdy jego usta doświadczały moich obaw, a ja oddychałam jego bólem. Chwile, kiedy wyobrażaliśmy sobie jakby to było, gdybyśmy byli zakochani.

    Dzięki tym chwilom unosiliśmy się ku chmurom, tam jednak dopadała nas rzeczywistość i jakaś siła zmuszała do zejścia na ziemię.

    Graham Russell nie był mężczyzną, który potrafi kochać. Ja również nie byłam w tym dobra. Mimo to, gdyby dane mi było znów się zakochać, zatraciłabym się w nim już na zawsze.

    Nawet jeśli przeznaczone byłoby nam roztrzaskać się o skały.

    źródło opisu Wydawnictwo FILIA




    5. "Arsen" - Mia Asher

    O tej książce słyszałam najmniej, ale tak jak w przypadku "Przebudzenie Olivii" chęć jej zakupu wzbudziły opinie Pani ze stoiska wydawnictwa Szósty Zmysł.
    __________________________

    Wystarczyło jedno spojrzenie…

    Jestem oszustką.
    Jestem kłamczuchą.
    Moje życie to jeden wielki bałagan.

    Kocham mężczyznę.
    Nie, kocham dwóch mężczyzn…
    Tak sądzę.

    Jeden z nich odwzajemnia to uczucie. Drugi sprawia, że płonę.
    Jeden jest moją opoką. Drugi – kryptonitem.

    Jestem załamana, zagubiona i zniesmaczona samą sobą.

    Ale nie potrafię się powstrzymać. Oto moja historia.
    Opowieść o mojej nieszczęśliwej miłości.





    6. "Cel" - Elle Kennedy


    Kolejna książka z cyklu "Off-Campus", którą posiadam w swojej kolekcji. W planach mam zebrać wszystkie. Miałam nadzieję, że na targach zdołam kupić jeszcze "Podbój", ale niestety skończyłam z marnym efektem. Pierwszą część bardzo polubiłam, więc mam nadzieję, że z pozostałymi będzie tak samo.
    __________________________

    Ona wie jak osiągać swoje cele...

    Sabrina James ma zaplanowaną całą przyszłość: ukończyć college, dać z siebie wszystko na wydziale prawa i dostać dobrze płatną pracę w jednej z najlepszych kancelarii. Nade wszystko chce zerwać z parszywą przeszłością i w tym planie z pewnością nie ma miejsca dla niesamowitego hokeisty, który wierzy w miłość od pierwszego spojrzenia. Ona może mu ofiarować co najwyżej jedną upojoną noc, ale czasami jedna noc wystarczy, by życie stanęło do góry nogami.

    …ale zasady gry się skomplikowały

    Tucker wierzy w siłę drużyny. Na lodowisku nie musi stać w centrum uwagi, ale gdy w wieku dwudziestu dwóch lat ma zostać ojcem, nie chce grzać ławki rezerwowych. I świetnie się składa, że matka jego dziecka jest piękna, inteligentna i trzyma go w gotowości. Sęk w tym, że serce Sabriny jest szczelnie zamknięte i ognista brunetka uparcie odmawia przyjęcia jego pomocy. Jeśli pragnie spędzić życie z kobietą swoich marzeń, będzie musiał ją przekonać, że niektórych celów nie można osiągnąć bez asysty…


    PEŁNA SEKSU I NAMIĘTNOŚCI NOWA POWIEŚĆ JEDNEJ Z NAJPOCZYTNIEJSZYCH WSPÓŁCZESNYCH AUTOREK ROMANSÓW

    źródło opisu Wydawnictwo Zysk i S-ka




    7. "Bez winy" - Mia Sheridan

    "Bez winy" jest moim drugim spotkaniem z twórczością Mii Sheridan. Pierwsze było jak najbardziej udane, więc nie mogłam nie kupić kolejnej jej książki. Obym zdania nie zmieniła.
    __________________________

    Nowa powieść autorki bestsellera „Bez słów”

    Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los.

    Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, nawet jeśli nie zamierza jej dotrzymać…

    Obiecali sobie wieczność, nie wiedząc, że jedna chwila może odmienić całe życie.

    Czy miłość da im kolejną szansę, choć żadne z nich nie jest bez winy?

    źródło opisu Wydawnictwo Otwarte




    8. "Losing Hope" - Colleen Hoover


    Będąc na stoisku wydawnictwa Otwarte, nie mogłam nie kupić kolejnej pozycji Colleen Hoover. Zwłaszcza, że jest to konynuacja "Hopeless", mojej ulubionej książki, do której mam ogromny sentyment. Niestety nie udało mi się zdobyć Szukając Kopciuszka, ale co się odwlecze to nie uciecze.
    __________________________

    Czasami, aby pójść naprzód, trzeba najpierw sięgnąć głęboko w przeszłość. Przekonał się o tym Dean Holder. Przez wiele lat zmagał się z poczuciem winy, że kiedyś pozwolił odejść małej dziewczynce. Od tego czasu szukał jej uparcie, ale nie spodziewał się, że gdy ponownie się spotkają, ogarną go jeszcze większe wyrzuty sumienia. 
    „Losing Hope” to historia trojga młodych ludzi naznaczonych przez traumatyczne doświadczenia. Każde z nich wybrało inny sposób na to, by sobie z nimi poradzić – nie każde z nich wybrało życie. 


    Czy jest taka tragedia, po której nie da się odzyskać nadziei?

    źródło opisu Wydawnictwo Otwarte




    "Gdy jesteś bankrutem, ale wiesz, że było warto"













    Udostępnij

    2 komentarze :

    1. Jak widzę w twoich zakupach znalazły się same perełki :) Na niektóre muszę jeszcze poczekać :') Co do spotkań z autorami :P Panią Witkiewicz miałam okazję już poznać i jest ona cudowną osobą :) A spotkanie z Brittainy to moje marzenie. Zazdroszczę!
      Pozdrawiam :)
      Anielka

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam nadzieję, że perełki :D Zobaczymy po ich przeczytaniu :)

        Usuń

    Designed by Blokotek. All rights reserved.