31 października 2017

Recenzja: "Serce ze szkła" Emma Scott




Tytuł: Serce ze szkła
Autor: Emma Scott
Tłumaczenie: Katarzyna Agnieszka Dyrek
Tytuł oryginalny: Full Tilt
Cykl: Full Tilt (tom 1)
Data wydania: 7 czerwca 2017
Wydawnictwo: FILIA
Ilość stron: 448
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans


„Serce ze szkła” jest jedną z tych książek, która wiem, że pozostanie w mojej głowie przez wiele dni. To historia, która dotknęła mojego serca. Kiedy usłyszałam o tej książce, nie mogłem się doczekać, by ją przeczytać. Wiedziałam, że to będzie emocjonalny rollercoaster, ale i tak postanowiłam zaryzykować.


Dzięki historii Jonah i Kacey postanowiłam czuć wszystko każdą cząstką siebie i żyć na maxa. Nie ma lepszego sposobu, w jaki książka może wpłynąć na ciebie niż to.

"Nie pamiętamy dni, pamiętamy chwile."

Jonah jest artystą, który pracuje ze szkłem. Jest kierowcą limuzyny w niepełnym wymiarze, synem i bratem. Ma swój cel w życiu i ma harmonogram, który stale przestrzega. Rzadko pozwala, aby coś mu przeszkodziło. Dopóki nie spotyka Kacey Dawson. Kacey jest wiodącą gitarzystką aspirującego zespołu rockowego, a Jonah, jak się później okazuje, staje się kierowcą jej limuzyny/bohaterem jednej nocy. Jonah jest naprawdę dobrym człowiekiem i bohaterem, którego pokochasz. Kacey od razu zdaje sobie z tego sprawę.

Jonah i Kacey zaczynają spędzać ze sobą coraz więcej czasu, a Kacey zauważa zmiany, które zachodzą w niej samej. Chce być lepszą, inną osobą. Daje mu dużo więcej niż się spodziewał. Jonah nigdy nie był zakochany, nigdy nie myślał, że to jest możliwe, ale ona powoli odmienia jego życie.

Ta książka sprawia, że ​​chcę upewnić się, że każdy mój dzień będzie miał znaczenie. To sprawia, że ​​chcę kochać tych, których kocham, jeszcze mocniej. To sprawiło, że płakałam tak samo często jak się śmiałam.

To była głęboka i przejmująca opowieść o przyjaźni, miłości, utracie, rozpaczy, smutku i miłości do każdego wokół nas.

Zdecydowanie polecam tę książkę każdemu, kto chce odczuwać emocje każdą cząstką siebie. To, co odebrałam z tej historii, to to, że życie pełne miłość jest największym darem, jaki możesz komuś podarować oraz to, że miłość jest wieczna.

"Nie jesteś kroplą w oceanie. Jesteś całym oceanem zawartym w kropli."







Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.