3 listopada 2017

TBR: listopad 2017




Jak mówi moje motto na instagramie: "Dziewczyna, która ma więcej książek, niż może przeczytać". Chciałabym to zmienić. Od kiedy na mojej półce znajduje się kilkanaście pozycji, których jeszcze nie miałam okazji rozpocząć, postanowiłam zaplanować sobie ten miesiąc. Na ten moment moim celem jest przeczytać 6 książek. Pewnie wielu z Was powie, że to i tak mało, ale mi nie o to chodzi. Jeżeli uda mi się osiąnąc mój cel to będę z siebie bardzo dumna.







Poniżej znajdziecie listę tychże lektur, które mam zamiar przeczytać w listopadzie.
  1. Powód by oddychać Rebecca Donovan
  2. Za zamkniętymi drzwiami B.A. Paris
  3. Początek wszystkiego Robyn Schneider
  4. Mimo Twoich łez Tarryn Fisher
  5. Mimo naszych kłamstw Tarryn Fisher
  6. After. Płomień pod moją skórą. Anna Todd

Anna Todd "After. Płomień pod moją skórą."
Wydawnictwo OMG Books
Ilość stron: 634
     Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukłądane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.

     Ale spotkanie Hardina, który wydaje się jej całkowitym przeciwieńśtwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancji, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała.


źródło opisu: okładka książki


Na serię "After" polowałam już od dłuższego czasu. Słyszłam o nich różne opinie. Niekótrzy zachwalają, a inni wręcz przeciwnie. Kupując tą książkę nie kierowałam się ocenami - tylko opisem. Bardzo mnie on zainteresował. Pokładam w tej książce duże nadzieję. Oby mnie nie zawiodła.




Tarryn Fisher "Mimo twoich łez"
Wydawnictwo Otwarte
Ilość stron: 314
     To dalesze losy Olivii, Caleba i Leah. Czy miłość, o którą tak zajadle walczą, wytrzyma napór intryg, kłamstw i tajemnic?

źródło opisu: okładka książki

Mimo twoich łez jest drugą częścią z serii Love me with lies. Pierwszy tom był również moim pierwszym spotkaniem z twórczością Tarryn Fisher i było ono bardzo udane. Dlatego też chcę się jeszcze bardziej zagłębić w historię tego trójkąta miłosnego.








Tarryn Fisher "Mimo naszych kłamstw"
Wydawnictwo Otwarte
Ilość stron: 323
     To pożegnanie z Olivią, Leah i Calebem. Nadszedł czas na ostatnią część miłosnej układanki. Jeśli myślisz, że znasz już całą historię, to błąd. Tarryn Fisher nie pozwoli ci odetchnąć, rozpali Twoje emocje do czerwności.


 źródło opisu: okładka książki

I jak po takim opisie nie sięgnąć po tą książkę?
Mimo naszych kłamstwa jest zwieńczeniem historii trzech bohaterów i już się nie mogę doczekać by poznać jej zakończenie.






Robyn Schneider "Początek wszystkiego"
Wydawnictwo Otwarte
Ilość stron: 316
     Ezra Faulkner jest gwiazdą swojej szkoły: popularny, przystojny i dobrze zbudowany. Miał nawet zostać królem balu maturalnego. Ale to było zanim...zanim dziewczyna go zdradziła, auto rozstrzaskało mu kolano, jego dobrze zapowiadająca się kariera sportowa legła w gruzach, a przyjaciele zdobyli się jedynie na to, by wysłać mu do szpitala kartkę z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia.

     Cassidy Thorpe to dziewczyna inna niż wszystkie. Zjeździła kawał świaa, nocą wykrada się na dach internatu, tańczy tak, jakby chwila miała trwać wiecznie, i zna naprawdę dziwne słowo.

     Spotkanie tej dwójki jest przypadkowe, ale zmieni ich życie na zawsze. Cassidy wciąga Ezrę do swojego niesamowitego świata, w którym nie ma końców - są tylko nowe początki.

źródło opisu: okładka książki






B.A. Paris "Za zamkniętymi drzwiami"
Wydawnictwo Albatros
Ilość stron: 302
     Wszyscy znamy takie pary jak Jack i Grace: on jest przystojny i hogaty, ona czarująca i elegancka. Chciałoby się poznać Grace nieco lepiej, ale to niełatwe, bo Jack i Grace są nierozłączni. Niektórzy nazwaliby to prawdziwą miłością. Inni spytaliby, dlaczego Grace nigdy nie wychodzi bez męża z domu i dlaczego w oknach ich sypialni są kraty...


źródło opisu: okładka książki

Po wielu już książek z gatunku literatura obyczajowa i romans nadszedł czas na coś innego. Po Dziewczyna z Brooklynu postanowiłam sięgnąć po coś co przyprawi mnie o gęsią skórkę. Czy ta książka mi to zapewni? Nie wiem, ale na pewno możecie się spodziewać recenzji tej książki. Po tym opisie nie mogę się już doczekać.






Rebecca Donovan "Powód by oddychać"
Wydawnictwo Feeria Young
Ilość stron: 494
W zamożnym miasteczku w stanie Connecticut, gdzie ludzi zwykle zaprząta, w czym i z kim będą widziani, Emma wolałaby wcale nie być widziana. Ją zaprząta raczej pozorowanie perfekcji - dokładne ściąganie długich rękawów, żeby zakryć siniaki; żeby nikt nie dowiedział się, jak mało wspólnego z doskonałością ma jej życie. A tu nagle, ni stąd, ni zowąd, pojawia się miłość i zmusza ją do potwierdzenia swojej wartości - za cenę ryzyka ijawnienia straszliwej tajemnicy, którą desperacko ukrywa. Poruszająca historia o próbie normalnego życia za wszelką cenę.... i o miłości, która pozwala w końcu zaczerpnąć powietrza.

źródło opisu: okładka książki

Pierwsza część z serii Oddechy już dostatecznie długo naczekała się na mojej półce i w końcu naszedł ten moment, by po nią sięgnąć. Tutaj również spotykałam się z bardzo różnymi opiniami, ale to i tak nie zmienia faktu, że tej lektury również nie mogę się doczekać.







Z moich obliczeń wynika, że dziennie będę musiała przeczytać ok. 90 stron. Jest to jak najbardziej do wykonania, także już bez zbędnego gadania - zabieram się za czytanie :)






Udostępnij

2 komentarze :

  1. Powod by oddychać jest świetna książka, mimo że okładka nie zachęca. Jednak cała seria jest bardzo dobra i ciągle gdzieś tam mi w serduszku siedzi ��
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się mówi: nie oceniam książek po okładce, więc i do tej nie mam żadnych zażaleń :)

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.