7 grudnia 2017

Recenzja: "Siła, która ich przyciąga" Brittainy C. Cherry



Tytuł: Siła, która ich przyciąga
Autor: Brittainy C. Cherry
Tłumaczenie: Katarzyna Agnieszka Dyrek
Tytuł oryginalny: The Gravity of Us
Cykl: Żywioły (tom 4)
Data wydania: 8 listopada 2017
Wydawnictwo: FILIA
Ilość stron: 380
Gatunek: Literatura obyczajowa i romans



Wiem, że mówię to po przeczytaniu każdej książki B Cherry, ale poważnie myślę, że ta książka jest moją ulubioną.

"Siła, która ich przyciąga"  rozpoczyna się od Lucille Palmer. Bohaterka z dużą siłą, miłością i ogromnym sercem. Nie przeprasza za to, kim jest. Dba o wszystkich i wszystko z całego serca. Potem poznajemy Grahama. Graham, który jest kompletnie złamany. Tam, gdzie Lucy czuje wszystko, Graham w ogóle nie czuje niczego. Brak mu empatii i uprzejmości. Trudno go kochać. Trudno mu wybaczać. Jest po prostu okrutny i podły, ale pod tym wszystkim jest błagającą o odnalezienie i uzdrowienie postacią.

Lucy i Graham spotykają się w interesujących okolicznościach. Można bezpiecznie powiedzieć, że są swoimi przeciwieństwami. Lucy jest zabawna, wolna i szczęśliwa, gdzie Graham jest małomówny, uziemiony i zrzędliwy. To opowieść o przeciwieństwach, które się wzajemnie przyciągają, uzupełniają. Na początku Lucy doprowadza Grahama do szaleństwa, w rzeczywistości jednak jest jedną z niewielu osób na tym świecie, z którymi Graham może wytrzymać. Sposób, w jaki Graham zmieniał się i ewoluował po spędzaniu czasu z Lucy, sprawił, że Graham stał się moją ulubioną postacią. Uwielbiam, jak jedna osoba może wpłynąć na twoje życie i zmienić siebie i wszystko dookoła dla ciebie.
"Powietrze nade mną, ziemia pode mną, ogień we mnie, woda wokół mnie..."
Pokochałam wszystkie chwile, które sprawiały, że wstrzymywałem oddech i patrzyłem, jak wszystko się ze sobą układa. Po prostu wiem, że ta historia jest wyjątkowa. To zakazana historia miłosna, ale to także podróż. Te postacie przeżywają wiele, ale wszystko, co się dzieje, dzieje się z jakiegoś powodu. Nie tylko uwielbiałem Lucy i Grahama, ale były też wyjątkowe postacie drugoplanowe. Ollie był zdecydowanie moim ulubionym.

Sposób pisania Brittainy jest fantastyczny, epicki i genialny. Jej historie nie przypominają żadnych autorów. Każda książka, którą pisze, jest wyjątkowa i emocjonalna, a ona wie, jak mnie wciągnąć. Każda książka, którą pisze Brittainy, trafia na moją listę ulubionych. Ona jest tego rodzaju autorką. Jej książki są naprawdę wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju.

„Siła, która ich przyciąga” wciągnęła mnie od pierwszej strony i nie puściła. Poruszała mną. Śmiałam się, a jeszcze więcej płakałam, ale kiedy skończyłam czytać, pozostało mi pełne serce i wielki uśmiech na mojej twarzy. Ta historia opowiada o miłości, stracie, rodzinie, przyjaźni i ostatecznie znalezieniu tej wyjątkowej osoby, która ma moc bycia światłem w twoim ciemnym świecie. Książka była zdecydowanie niezapomnianą historią, która poruszyła mnie nie do poznania i polecam tę historię każdemu, kto ma apetyt na pięknie napisane słowa, które pozostaną z wami na zawsze.

"Ponieważ serca mają tę cudowną moc, że kiedy myślisz, że są pełne, w jakiś magiczny sposób robi się w nich miejsce i udaje Ci się tam zmieścić jeszcze więcej miłości."








Udostępnij

4 komentarze :

  1. Jedna z tych autorek o których pisze się tylko dobrze. Mam nadzieję, że uda mi się ją gdzieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Brittainy nie można powiedzieć nic złego i to jest w niej fantastyczne - tak samo jak jej książki. Polecam każdą z jedną, która wychodzi spod jej palcy :D

      Usuń
  2. Lubię autorkę. :) Ostatnio czytałam "Powietrze..", która bardzo mi się spodobała, więc mam nadzieję, że i ta mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynym minusem jest jej grubość - a właściwie cieńkość :D czytałabym i czytała a tak to można ją pochłonąć w kilka godzin :(

      Usuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.